obiectiv Vivitar Auto Wide-Angle 24/2, montura Pentax K

Se vinde un obiectiv Vivitar Auto Wide-Angle 24/2. Montura K, Pentax. Obiectiv manual. Starea lui se vede in imagini. Fungus, ceva ulei pe lamelele diafragmei. Functioneaza bine. Folosit, dar doar pe film. Eu il folosesc pe un Pentax ME Super. Merge folosit si pe mirrorless cu flansa adaptoare (echivalentul unui 36/2 pe un Sony Nex). Pe DSLR Pentax nu stiu daca merge. L-am incercat pe un Pentax K30 si nu am putut sa il montez, datorita unui guler de langa pinul diafragmei, care la un obiectiv Pentax e mai mic.

VANDUT

DSC05130

Mai multe imagini AICI.

Alte imagini cu obiectiv Vivitar 24/2.

Poze facute cu el AICI. In multe poze apare vignetare, deoarece am avut montat pe el un parasolar ventilat tip Leica (click AICI) si nu mi-am dat seama ca apare in poze. Filmele folosite sunt expirate de ceva vreme si procesate in oras (probleme din imagini sunt din developare).

Leave a Reply

